Saludos Amigos
Saludos Amigos er et fargerikt kaleidoskop av kunst, eventyr og musikk, satt til en sambarytme. Ditt reisefølge er ingen ringere enn de berømte, morsomme vennene Donald Duck og Langbein.
Saludos Amigos er en leken blanding av realfilm og animasjon, et fargerikt kaleidoskop av kunst, eventyr og musikk, satt til sambarytme. Fra Andesfjellene og Argentinas pampas til Rio de Janeiro er ditt reisefølge vennene Donald Duck og Langbein. De holder stemningen oppe mens Donald møter en sta lama og "El Gaucho" Langbein prøver ut cowboylivet ... i søramerikansk stil.