Mal d'Africa
Opplev Afrika gjennom øynene til en naturfotograf som er betatt av den unike tiltrekningen. Denne dokumentaren feirer kontinentets pulserende landskap, dyreliv og daglige rytmer og unngår sensasjoner på grunn av skjønnheten i fargene, lyset og duftene.