The Last Duel
Jodie Comer trollbinder i denne historien om forræderi og hevn i 1300-tallets Frankrike fra den visjonære filmskaperen Ridley Scott. Filmen er basert på virkelige hendelser og er med Matt Damon og Adam Driver som vennene Jean de Carrouges og Jacques Le Gris, to riddere som må kjempe til døden etter at Carrouges' kone (Comer) anklager Le Gris for voldtekt.