Tre blinde musketerer
For å overleve må De tre musketerer stadig være smartere enn Kaptein Katt. Mens han jakter på dem havner de blant en samling flasker, noe som fører til at de blir flere, og en forvirret Kaptein Katt ender med å gå i sine egne feller.