Vann og makt - Kuppet i California
Regissert av Emmy-vinner Marina Zenovich og produsert av Oscar-vinner Alex Gibney, utfolder denne National Geographic-dokumentaren seg som en film noir fra virkeligheten og avslører de hensynsløse bedriftene til Californias vannbaroner, som tjener penger på statens ressurser mens vanlige borgere går gjennom en vannkrise.