Prince William: We Can End Homelessness
Med unik tilgang til prins Williams fanger denne serien unike bak-kulissene-øyeblikk av prinsen på jobb idet han stilles overfor omfanget av hjemløshetskrisen og rekrutterer et dedikert Homewards-team. Prinsen treffer mennesker som har opplevd eller står i fare for å bli hjemløse gjennom en rekke rørende møter. Prinsen ser etter løsninger. og legger planer for å bygge tilrettelagte boliger på sin egen eiendom.
"We Can End Homelessness" følger det første året til Homewards, prins Williams ambisiøse femårige program som har som mål å vise at det er mulig å få slutt på hjemløshet. I serien blir vi med bak kulissene når prins William lanserer sitt nye initiativ, og får unik tilgang idet han setter i gang med å bekjempe krisen. Vi ser ham søke råd hos folk som har opplevd hjemløshet gjennom en rekke rørende møter, og i åpenhjertige intervjuer forteller prinsen om inspirasjonen han har hentet fra sin mor, prinsesse Diana. Etter å ha rekruttert et dedikert Homewards-team for å undersøke problemet rundt om i Storbritannia, får vi se prinsen gå til handling når han legger planer for å bygge tilrettelagte boliger på sin egen eiendom. Enkelte sekvenser har blinkende lys som kan påvirke lysfølsomme seere.