Soprano: Sing or Die
Dokumentarserien "Soprano: Sing or Die" skildrer reisen til Saïd M’Roumbaba (alias Soprano), sønn av komorianske immigranter, født i Marseilles nordre nabolag og nå en av Frankrikes mest populære artister. Den avdekker et essensielt element i suksessen hans: vennskap "for livet" med de tre andre håndverkerne i denne sagaen: Mateo, Mej og Djamali.
"Dokumentarserien ""Soprano: Sing or Die"" skildrer reisen til Saïd M’Roumbaba (alias Soprano), sønn av komorianske immigranter, født i Marseilles nordre nabolag og nå en av Frankrikes mest populære artister. Den avdekker et essensielt element i suksessen hans: vennskap ""for livet"" med de tre andre håndverkerne i denne sagaen: Mateo, Mej og Djamali. De fire vennene møttes utenfor blokkene de bodde i på 90-tallet, og har holdt sammen siden - gjennom glede, smerte, ydmykelse, tilbakeslag og triumfer.