Cow Belles
Śpiewające siostry Aly i AJ wystąpią w zupełnie nowym, przezabawnym filmie produkcji Disney Channel – „Piękne mleczarki”. Bogate dziewczyny Taylor i Courtney Callum muszą się wiele nauczyć, kiedy ich tata nalega, by podjęły letnią pracę w rodzinnej mleczarni, podczas gdy on wyjeżdża na długo wyczekiwane wakacje. Czy „Piękne mleczarki” będą w stanie uratować rodzinny biznes i stać się przy tym lepszymi ludźmi, walcząc z presją popularności, zakochane w uroczych chłopcach i borykające się z trudnościami okresu dorastania?