Disney's Fairy Tale Weddings
Widzowie mogą zajrzeć za kulisy magicznych ślubów i wyjątkowych zaręczyn, które odbywają się w lokalizacjach Disneya na całym świecie, w tym w parkach Walt Disney World, Disneyland, and Disney Cruise Lines. Od mody i produktów po światowej klasy rozrywkę i dekoracje, widzowie mogą zobaczyć współczesną bajkę, którą marka Disney's Fairy Tale Weddings tworzy od 25 lat.