Kaczorze, zrób to sam!
Kaczor powraca! Kaczor Donald zajmuje centralne miejsce w tym nowym filmie krótkometrażowym wyreżyserowanym przez uznanego animatora Marka Henna. Iskry lecą, gdy Donald próbuje wymienić żarówkę i napotyka jedną przeszkodę po drugiej. Jego wysiłki zmierzające do opanowania szkód powodują narastającą frustrację i komiczny chaos.
Kaczor powraca! Kaczor Donald jest gwiazdą tego nowego filmu krótkometrażowego wyreżyserowanego przez uznanego animatora i legendę Disneya Marka Henna (twórcę uwielbianych postaci takich jak Ariel, Belle, Jasmine, Młody Simba, Mulan i Tiana). Donald usiłuje poradzić sobie z domowymi naprawami. Zaczyna od wymiany żarówki, ale jego plan napraw szybko przeradza się w serię komicznych katastrof. Wybuchowy temperament Kaczora w połączeniu z narastającą frustracją wymykają się spod kontroli i prowadzą do pełnego emocji finału. Kaczor Donald zadebiutował na ekranie w filmie krótkometrażowym „Mądra kurka” z 1934 roku, a po raz ostatni wystąpił w „The Litterbug” w roku 1961. Od tego czasu pojawił się w „Kto wrobił Królika Rogera” i filmie krótkometrażowym Disneya „Było sobie studio” z 2023 roku.