Wyprawa do wraku Titanica
Najsławniejszy wrak świata, Titanic, spoczywa pod mierzącą przeszło 3,5 kilometra warstwą zimnych wód Oceanu Atlantyckiego. Wrak odnaleziono w 1985 roku – a choć od tamtej pory miejsce to odwiedziły liczne ekspedycje, wciąż nie zarejestrowano wszystkiego, co znajduje się na odległym dnie.