Shirma's Soul Food
Nowa szefowa kuchni 24Kitchen Shirma Rouse zabiera się do pracy, aby stworzyć najsmaczniejsze karaibskie dania. Sama oraz z gośćmi przygotowuje pyszne potrawy, odkrywając przed widzami tę wyjątkową kuchnię.
W programie „Shirma's Soul Food” nowa szefowa kuchni 24Kitchen Shirma Rouse zabiera się do pracy, aby przedstawić widzom kuchnię karaibską. Uczy, jak przygotować kurczaka curry, pastechi i chlebki pszenne, dzieląc się swoimi ulubionymi przepisami, takimi jak burgery, skrzydełka z kurczaka i hot dogi. Krótko mówiąc, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Sama oraz w towarzystwie znanych gości, takich jak Jandino Asporaat i Trijntje Oosterhuis, pozwala widzom poznać smaki tej wyjątkowej kuchni.