Timmy Time
Timmy – urocza mała owieczka, która musi się wiele nauczyć. Właśnie skończył 3 (owcze) lata i jako „jedyne dziecko w stadzie” jest przyzwyczajony do tego, że zawsze dostaje to, czego chce. Teraz, po raz pierwszy, Timmy będzie musiał nauczyć się współżyć z innymi małymi zwierzątkami, ponieważ idzie do przedszkola.
Jako „jedyne dziecko w stadzie” Timmy jest przyzwyczajony do tego, że zawsze dostaje to, czego chce. Teraz, po raz pierwszy, Timmy będzie musiał nauczyć się współżyć z innymi małymi zwierzątkami, ponieważ idzie do przedszkola. Uparciuch i łobuziak Timmy będzie musiał nauczyć się dzielić rzeczami z innymi maluchami i myśleć o ich uczuciach, a nie tylko o swoich. Timmy to utalentowany mały piłkarz, który musi nauczyć się, że nie wystarczy tylko kopać piłkę, trzeba też podawać ją innym. Pelikan Harriet i sowa Osbourne, którzy prowadzą przedszkole, będą mieli pełne ręce roboty, ale Timmy z pomocą swoich futrzastych, pierzastych i kolczastych przyjaciół, w końcu zrobi wszystko jak należy.