Atlantida 2: Întoarcerea lui Milo
Exploratorii din „Atlantis: Imperiul dispărut” se întorc. În expediția inițială, Milo Thatch și însoțitorii lui au găsit orașul subacvatic și au salvat regatul misterios. Acum, Milo, Kida și echipa lor se pregătesc de acțiune. Trebuie să părăsească Atlantis când problemele apar deasupra apei și descoperă puteri misterioase. Din deșerturile prăfuite din sud-vest, până la înălțimile de gheață ale munților nordici, cea mai nouă călătorie îi pune împotriva monștrilor giganți de mare, spiritelor spectaculoase și legendelor puternice. Kida descoperă puterea cristalelor și, în cele din urmă, trebuie să decidă dacă este mai înțelept să ascundă Inima Atlantidei sau să o împărtășească cu restul lumii.