Belle
Tom Wilkinson, Emily Watson și Gugu Mbatha-Raw sunt protagoniștii acestei drame emoționante inspirate de o poveste adevărată despre o femeie mulatră care caută dragostea și dreptatea în mijlocul rasismului.
Inspirat din povestea adevărată a lui Dido Elizabeth Belle, acest film puternic o are în prim plan pe Gugu Mbatha-Raw în rolul fiicei mulatre a unui ofițer al marinei britanice, crescută de un străbunic bogat (Tom Wilkinson) și de soția acestuia (Emily Watson). Deși rasismul o împiedică să se bucure de toate avantajele educației sale, dragostea lui Belle pentru un tânăr idealist declanșează o schimbare care poate avea un impact asupra generațiilor viitoare.