Carele de foc
Presiunea socială și tulburările personale afectează doi atleți britanici foarte diferiți în drumul lor spre glorie la Jocurile Olimpice de la Paris din 1924.
Câștigător a patru premii Oscar, inclusiv cel pentru cel mai bun film, acest film aclamat la nivel internațional prezintă povestea adevărată a doi alergători britanici care au concurat pentru aur la Jocurile Olimpice de la Paris din 1924. Harold Abrahams, un atlet motivat cu origini evreiești aleargă pentru a învinge prejudecățile și pentru a obține faima personală; rivalul său, Eric Liddell, un misionar scoțian devotat, intră în competiție cu credință în Dumnezeu.