Clock Cleaners
Este timpul să râzi ca un nebun, în timp ce Mickey, Goofy și Donald se luptă cu mecanisme furioase, arcuri răsucite, clopoței asurzitori și o barză adormită. Priviți-i atingând noi culmi ale umorului în timp ce eforturile lor curajoase de a curăța un clopot se transformă într-un adevărat circ!