Cronicile din Narnia: Călătorie pe mare cu Zori-de-Zi
La întoarcerea în Narnia pentru a i se alătura Prințului Caspian într-o călătorie pe maiestuoasa navă regală cunoscută sub numele de „The Dawn Treader”, Lucy, Edmund și vărul lor, Eustace, se întâlnesc cu merfolk, dragoni, pitici și o bandă rătăcitoare de războinici pierduți. Pe măsură ce marginea lumii se apropie, aventura lor remarcabilă pe mare navighează către o concluzie captivantă, dar plină de incertitudine.