Droguri SRL: Prin ochii traficanților
Această ediție specială de o oră de la Droguri SRL nu ne prezintă doar viața dealerilor, ci o face prin intermediul lor. Dealerii din New York, Atlanta și Portland ne poartă într-o călătorie prin viața lor de zi cu zi.
Brut. Spontan. Autentic. Această ediție specială de o oră de la Droguri SRL nu doar că ne prezintă o zi din viața dealerilor, ci o face prin intermediul lor. Dealerii din New York, Atlanta și Portland ne prezintă viața lor de zi cu zi, cu suișurile și coborâșurile ei. De la a trage un foc de armă înspre o bandă rivală, până la colectarea datoriilor sau evitarea polițiștilor sărind într-un puț de lift deschis, această ediție specială oferă o experiență de vizionare complet nouă.