Ete 96
Este 15 august și, ca în fiecare an, Paul și prietenii lui organizează un picnic măreț pe Insula Callot. Anul acesta, grupul se trezește izolat de flux și fiecare vrea să procedeze diferit. Tensiunea crește, căci adulții se ceartă, dând vina unii pe alții. Între timp, Paul e supărat. Aflat undeva între copilărie și maturitate, el devine conștient de individualitatea sa atunci când se scufundă în imaginație.