Footsteps on the Wind
Acest film tratează direct realitatea dură de zi cu zi a schimbării climatice și a crizei refugiaților, iar povestea este văzută prin ochii copiilor care nu renunță niciodată la visurile lor. Micuța Noor și Josef, fratele ei, își văd viața distrusă atunci când un eveniment neașteptat le afectează casa, obligându-i să pornească într-o călătorie peste mări și țări misterioase. Bazat pe cântecul profund al lui Sting, „Inshallah”.
Acest film tratează direct realitatea dură de zi cu zi a schimbării climatice și a crizei refugiaților din întreaga lume, iar povestea este văzută prin ochii copiilor care nu renunță niciodată la visurile lor. Micuța Noor și Josef, fratele ei, își văd viața distrusă atunci când un eveniment neașteptat le afectează casa, obligându-i să pornească într-o călătorie peste mări și țări misterioase. Bazat pe cântecul profund al lui Sting, „Inshallah”, acest film explorează vremurile actuale.