The Little Matchgirl
O tânără sărmană găsește viziuni ale fericirii în flăcările aprinse ale chibriturilor pe care le aprinde pentru a se încălzi, pe muzica „Cvartetului de coarde nr. 2 în Re major de Alexander Borodin: Mișcarea a treia: Notturno (Andante)”.