Mas Alla De Las Estrellas: Fotografiando Un Agujero Negro
Pe 10 aprilie 2019 a avut loc unul dintre cele mai șocante evenimente științifice ale secolului: a fost obținută prima imagine a unui găuri negre, confirmând teoria relativității a lui Einstein. Dar cum a avut loc o astfel de descoperire importantă?