Imago
Antoine are opt ani și și-a pierdut tatăl într-un accident de avion. Incapabil să accepte moartea tatălui său, el învață să tolereze pierderea cu ajutorul unui vis metaforic. Astfel el poate începe să-și plângă tatăl.