Iwájú: A Day Ahead
Filmat pe trei continente, „Iwájú: Orașul viitorului” prezintă povestea fondatorilor companiei africane de benzi desenate Kugali, care și-au transformat visul în realitate prin crearea unui serial animat pentru Walt Disney Animation Studios. Creat de ABC News Studios și Walt Disney Animation Studios.
Un documentar filmat pe trei continente, „Iwájú: Orașul viitorului” prezintă povestea fondatorilor companiei africane de benzi desenate Kugali, care și-au transformat visul în realitate prin crearea unui serial animat pentru Walt Disney Animation Studios. Creat de ABC News Studios și de echipa de la Walt Disney Animation Studios care a produs „În necunoscut: cum a fost creat Regatul de Gheață2”, documentarul arată că orice e posibil când talentul primește o șansă.