La Stoccata Vincente
„La Stoccata Vincente” aduce în premieră pe ecran povestea lui Paolo Pizzo, campionul mondial la scrimă. Este o poveste exemplară despre sport, salvare, tenacitate și hotărâre, deoarece Paolo Pizzo, dublu campion mondial la scrimă, a trebuit să înfrunte cea mai importantă provocare a vieții sale, o tumoră cerebrală, pe când avea doar 14 ani.