Mars and Beyond
Din serialul de televiziune Disneyland, episodul special al Tomorrowland „Marte și dincolo” utilizează animația pentru a explora primele impresii ale omenirii despre univers și viața de pe Marte. Filmul se axează mai apoi pe fiecare planetă și cum ar putea oamenii să supraviețuiască.