Maurice's Bar
În 1942, într-un tren spre nicăieri, o fostă drag queen își amintește de o noapte într-unul dintre primele baruri queer din Paris. Fragmente din bârfele clienților construiesc imaginea legendarului bar și a misteriosului său patron, un evreu algerian.