Mickey marinarul
Mickey este căpitanul unui remorcher, echipajul fiind format din Donald și Goofy. În timp ce curăța vasul, Mickey primește un apel de ajutor de la o navă pe cale să se scufunde. Mickey emite ordine pentru a răspunde la SOS, însă în timp ce cei trei se grăbesc să pună vasul în mișcare, acesta explodează. Mai târziu, descoperă că apelul de ajutor auzit nu a fost decât o emisiune la radio.