Paperman
Debutând ca regizor, John Kahrs duce arta animației într-o direcție nouă și curajoasă. Filmul urmărește povestea unui tânăr singuratic din New Yorkul mijlocului de secol, al cărui destin ia o turnură neașteptată după o întâlnire întâmplătoare cu o femeie frumoasă într-o dimineață când face naveta. Convins că fata visurilor lui a dispărut pentru totdeauna, primește o a doua șansă când o zărește vis-a-vis de biroul lui. Având la dispoziție doar inima, imaginația și un teanc de hârtie pentru a-i atrage atenția, eforturile lui nu sunt nimic față de ce i-a pregătit soarta.