Balada lui Nessie
Având ca loc de desfășurare plaiurile înalte ale Scoției, „Balada lui Nessie“ este o poveste plină de fantezie și culoare despre monstrul prietenos din Loch Ness și despre cum ea și prietenul său cel mai bun, rața de cauciuc MacQuack, au ajuns să trăiască în mlaștina căreia îi spun locuință. Acțiunea este pusă în mișcare de către un dezvoltator de terenuri, MacFroogle, care decide să construiască un imperiu de minigolf pe spațiul locuinței lui Nessie.