Rechin contra ton
O confruntare a adevăraților titani ai oceanului, pe albastrul ring de pe îndepărtata Insulă Ascension. Ambii prădători supremi, însă pentru acești rechini Mako și Tigru, tonul cu înotătoare galbene este premiul suprem. Tonul este adesea mai rapid, mai suplu și mai mare decât rechinii, depășind 250 kg. Orice rechin care vânează aceste bestii trebuie să fie o forță brută, deosebit de deștept sau ambele! Însă când intră în joc al treilea jucător, balanța se înclină. Cine va câștiga?