Secretele rechinului-taur
Secretele rechinului-taur dezleagă misterul acestor giganți periculoși: cum migrează și cum vânează. Biologul marin Dr. Ryan Daly și o echipă de oameni de știință folosesc tehnologii de ultimă oră pentru a dezvălui mișcările și comportamentul rechinilor-taur, în speranța de a înțelege mai bine de ce se aventurează tot mai mult în apropierea noastră.