Cei mai iubiți rechini
În Cei mai iubiți rechini, biologul marin și inventatorul costumelor de rechin Jeremiah Sullivan pătrunde în poveștile celor mai senzaționali rechini-vedetă din toate timpurile, cu legiuni de fani și adepți. Stați față în față cu un rechin atât de mare, care e cunoscut pentru că și-a mâncat colegii mai mari albi la cină. Și ajungeți aproape de unul care poate sări la 30 de metri din apă.