Sub Mickey
Mickey aruncă în savana australiană un bumerang pe care îl prinde Pluto în gură. După aceea Mickey găsește un ou de struț emu. Din nefericire părintele struț îl urmărește, dar Pluto cu bumerangul în gură îi taie calea, lăsându-l pe emu complet bulversat.