Little Baby Bum
„Little Baby Bum” este o emisiune distractivă și educativă, cu poezii clasice și noi pentru copii. Împreună cu prietenii și familia, Mia, o fetiță de 6 ani, experimentează lumea din jurul ei prin cântec și, uneori, cu un pic de magie. O lume în care animalele pot dansa, autobuzele sunt prieteni și zilele ploioase nu sunt niciodată plictisitoare.
Copiii adoră să cânte și să danseze cu Mia, cu Baby Max și cu o gașcă distractivă și diversă de animale, vehicule și oameni, toți prieteni. Prin magia ritmului și a rimelor, lumea lor prinde viață.