Înapoi în Las Sabinas
Gracia și Paloma se întorc la Las Sabinas pentru a avea grijă de tatăl lor, Emilio. Gracia se reîntâlnește cu iubitul din tinerețe, Miguel, care e logodit cu Esther. Paloma se ocupă de ferma familiei și se întâlnește cu Paca Utrera, proprietara moșiei învecinate, care ascunde un secret îngrozitor împreună cu Emilio și are un plan nefast pentru oraș. Tânărul Óscar e găsit mort în circumstanțe stranii. Manuela investighează omorul cu ajutorul fratelui lui Óscar, preotul Álex.