Cristóbal Balenciaga
Cristóbal Balenciaga își face debutul ca designer în Paris, dar creațiile de succes din Spania nu par a fi potrivite în imperiul sofisticat al modei unde Chanel, Dior și Givenchy stabilesc tendințele. Ghidat de obsesia sa de a controla toate aspectele vieții, Balenciaga își va defini stilul și va deveni unul dintre cei mai importanți designeri ai tuturor timpurilor.