Leii din Sicilia
Frații Paolo și Ignazio Florio părăsesc Calabria pentru Palermo, unde deschid o prăvălie. Fiul lui Paolo, Vincenzo, ambițios din fire, transformă afacerea într-un imperiu. În timp ce luptă pentru a păstra renumele familiei Florio, dragostea pentru Giulia îl determină să renunțe la aristocrație.
Frații Paolo și Ignazio Florio își părăsesc orașul natal sărac Bagnara, din Calabria, pentru Palermo, unde deschid o prăvălie și se îmbogățesc rapid. Fiul lui Paolo, Vincenzo, transformă afacerea familiei într-un imperiu în perioada Unificării Italiei. Împins de o ambiție aparte, el râvnește să fie tratat cu respect de către nobilimea din Palermo, motiv pentru care vrea să se însoare cu o femeie de viță nobilă. Cu toate acestea, se îndrăgostește nebunește de Giulia Portalupi, o femeie din clasa de mijloc, și renunță la titlu, iar unicul lor fiu trebuie să ducă mai departe numele familiei Florio.