Condamnare la eliberare
„Condamnare la eliberare” este o dramă-comedie de jumătate de oră despre o mamă singură, care este terapeut în materie de relații și viață personală, perfecționistă și dezordonată, a cărei viață e dată peste cap când tatăl ei, un dealer de droguri, iese din închisoare după 17 ani și se mută în camera ei de oaspeți.