Argentina sălbatică
Argentina este o țară extinsă, care acoperă o distanță mare între nord și sud. Schimbările geografice, precum și schimbările de latitudine conferă țării un număr mare de variații meteorologice.
Puține țări din America de Sud se pot lăuda cu atât de multe contraste și cu o asemenea varietate. Habitatele diverse precum stepa rece din Patagonia, vârfurile semețe și înzăpezite ale Anzilor, vastele deșerturi de sare, pădurile tropicale luxuriante din jurul cascadei Iguazu, mlaștinile aburinde din Ibera și pășunile din Pampas adăpostesc o diversitate uimitoare de animale sălbatice: de la pinguini, balene și foci la condori, tatu și guanaco.