Ce facem în umbră
O privire în viața de zi cu zi a patru vampiri care trăiesc împreună de sute de ani. După o vizită a liderului și stăpânului lor întunecat, acestora li se reamintește scopul pentru care au venit în New York cu peste un secol în urmă.