What the Farmer Doesn’t Know
La „What the Farmer Doesn't Know”, bucătarii servesc familiilor de fermieri ceva diferit de bucătăria tradițională olandeză. Bucătăria fermierilor e preluată de bucătari din alte culturi. Prepară roti surinamez, teriyaki japonez și tajine marocan. Vor reuși să lărgească orizonturile culinare ale fermierilor? Sau familiile de fermieri vor rămâne la cartofii, carnea și legumele lor tradiționale?