Favourites By
Acest nou serial culinar deosebit prezintă diferiți chefi de la 24Kitchen și bucătari cunoscuți care își pregătesc mâncărurile preferate. Fiecare chef vorbește despre rețetă și despre motivul pentru care este preferata sa, permițând telespectatorului să urmărească pregătirea acesteia. Preferatele lor pot varia de la o prăjitură la o cină completă, astfel încât fiecare episod prezintă ceva diferit.