Crăciunul Donney Hay
Donna Hay ne arată cum organizăm o sărbătoare spectaculoasă, în cele patru episoade ale serialului „Crăciun cu Donna Hay”. De la felurile principale reinventate, precum șuncă glazurată, la deserturile de final de masă, ca piesa sa representativă, prăjitura Pavlova, Donna ne dezvăluie trucuri pentru rapiditate și originalitate, pentru a vă face propriul Crăciun magic.
Dona Hay arată mici secrete pentru cea mai festivă sărbătoare, în cele patru episoade ale serialului „Crăciun cu Donna Hay”. De la șunca cu glazură, la spectaculoasa piesă de rezistență, prăjitura Pavlova, Donna ne arată mici secrete pentru rapiditate și idei de ornament, astfel încât timpul petrecut cu prietenii și familia să fie maxim. Cadouri delicioase ca alternativă la cele clasice, care concurează la titlul de favorite festive, toate contribuind la sărbătorirea Crăciunului cum n-ați mai văzut până acum.