Breaking2
Po šiestich mesiacoch vedecky pokročilého tréningu sa traja z najvýznamnejších svetových bežcov na diaľku rozhodli prekonať hranicu dvojhodinového maratónu. Títo priekopníci sa vydávajú na globálnu cestu, aby sa pokúsili zapísať do histórie, od testovania v aerodynamických tuneloch a bežeckých laboratóriách v USA cez zosúladenie tréningu s ich každodenným životom vo východnej Afrike až po posledné preteky v Taliansku.