Don vs Lightning
Keď sa Don, postarší škótsky mrzút, stane obeťou viacerých úderov blesku, začne sa obávať, že jeho pokojný a usporiadaný život už nikdy nebude taký ako predtým. Ťažko povedať, čo mu je nepríjemnejšie: či sadistické prenasledovanie zo strany rozmarného vesmíru alebo znepokojujúca pozornosť ľudí v jeho meste.