The Simple Things
Mickey a Pluto idú na pláž na ryby. Potom, čo sa Pluto dostane do problémov s mušľou, ho dráždi čajka. Čajka tiež ukradne Mickeyho návnadu a jeho úlovok rýb. Čajka a jej priatelia vyženú Mickeyho a Pluta z pláže.