Nezastaviteľný žltý yeti: Predpisy Wintertonu
Starosta Chrome zavedie pravidlá zo svojej vzácnej knihy pravidiel. Sledujte našu trojicu, ktorá sa snaží dodržiavať tieto hlúpe pravidlá, ako napríklad „Keď lovíte ryby na zamrznutom jazere, všetci musia byť absolútne ticho“.