Percy Jackson: More oblúd
Kúzelné, mýtické dobrodružstvá tínedžera Percyho Jacksona – poloľudského syna Poseidona – pokračujú v tejto hrdinskej, akčnej jazde! Aby dokázal, že nie je len „chlapec jednej výpravy“, Percy a jeho polobožskí kamaráti sa vydajú na veľkolepú výpravu na zradné More oblúd, aby našli bájne Zlaté rúno, ktoré má moc zachrániť svet... a nás všetkých!